Reklama w Google
Reklama w Google to nie tylko reklama w wyszukiwarce. Dzięki systemowi Google Ads dowolne formy promocji pojawią się w wybranych miejscach sieci reklamowej GDN – Google Display Network, np. serwisie YouTube. Reklama, podobnie jak wszystkie pojawiające się w Internecie informacje, ma na celu dostarczenie użytkownikowi odpowiedzi. Nie zawsze nawiązuje do zalezienia produktu czy usługi.
Pozycjonowanie Stron w Google
Jak sprawić, żeby wyszukiwarka Google w odpowiedzi na hasło użytkownika zwróciła w wynikach organicznych właśnie tę, a nie inną stronę? Co zrobić, żeby potencjalni klienci dostali dokładnie to, czego oczekują?
Marketing internetowy umożliwia producentom, dystrybutorom, inwestorom i usługodawcom intensyfikowanie korzyści wynikających z zarządzania przedsiębiorstwem.
Rola Marketingu Internetowego
Budowanie rozpoznawalności i zaufania wobec marki we współczesnych realiach rynkowych to wymagające zadanie. Silna konkurencja, przyzwyczajenia konsumenckie, szum informacyjny – to tylko niektóre elementy, podnoszące poziom trudności dotarcia do klienta końcowego. Jednocześnie należy mieć świadomość tego, iż pewne okoliczności nie są możliwe do przewidzenia, mogą jednak znacząco wpłynąć na zmianę zachowań konsumenckich czy sytuację rynkową.